Torsdag

Har varit i stallet idag efter skolan och smort alla sakerna, å de tog en jäkla tid kan jag säga! haha alla sakerna va jättesmutsiga  ;) Å sen så har jag duschat Peppzon oxå, å packat allt.

Nu ska jag gå å packa mina egna saker.
Åker kring 9från stallet imorgon, så får se om jag hinner skriva nå mer.

Vi kommar alltså dit kring 5-6tiden imorgon, å då far vi ju med Peppzon till stallet där han ska stå, å går me han å fixar de. Sen åker vi typ till hotellet å de. Å sen på lördag rider vi ju en MSVB, så det blir nog på eftermiddagen nån gång som vi ska rida. Ska försöka hinna på hööks å kika oxå, kanske köper nå åt lilla Amanda där! 



Å sen på söndag blir det ungefär samma, å sen när vi har ridit blir det att fara hem direkt! För tar ju som några timmar att köra.
Å då kommer man hem typ mitt i natten å sen ska man duscha å de å sen några timmars sömn innan man ska stiga upp till skolan...haha men ja, de får man ta! :)

 

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 @ 23:59:44
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0