Hoppning

Trimmade lite till Timrå idag! Eller tog fram tre hinder, två räcken å en oxer. Först hoppade jag fram några språng, och sen hoppade jag "bana", på tre hinder haha ;) Alla sprången blev perfekta så då nöjde vi oss, de va ju som bara för att få in höjden vi hoppade. För senast vi hoppade ett hinder på över 1m kan jag inte ens komma ihåg. För han har ju varit skadad å sen började vi sätta igång han och hann hoppa lite å sen blev han skadad igen. Å nu i år har jag ju bara tävlat LA(1m)  å inte hopptränat nå högre heller.
Å då eftersom att vi ska hoppa MSVB i Timrå ville vi få in höjden :)



Jag hade varit duktig å kommit ihåg att ladda batteriet till kameran, å sen höll jag på glömma den imorse, å sen när vi väl kommer till stallet å Malin skulle slå på den, då hade jag glömt sätta in batteriet :p Så blev inga bilder, men Malin filmade isf med sin iphone så filmen kommer kanske upp sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0