Dag 9 - Det här shoppar jag i hästväg

Allt möjligt!
Favoritstället att shoppa är såklart abnian! För dom har så mkt Kingsland. Och massa andra märken oxå förstås. Vi åker alltid dit när dom har rea grejj lr rabatt eller nå, å ibland annars oxå :) Men de e bra att man kan prova tex Kingsland kläder där, för när man beställer är de så svårt å veta storlek.
Seg är oxå bra! Dit har vi oxå farit när dom har haft rea lr va de va :)

Här kommer några saker jag köpte 2010 som jag är extra nöjd me!
Kingsland dunväst
Kingsland ridbyxor
Equiline ridbyxor
Kingsland mössa(en brun +två blåa, men malin använder dom oxå, å de va ta 3betala för 2 när vi köpte dom, de e drf de blev 3 ist för 2 ;) )
Equiline softshell jacka
Santa Cruiz Legano sadel(skönaste sadeln jag har ridit i i hela mitt liv! en häst som jag provred en gång hade en sån, å den va så skön så jag bara va tvungen att ha en sån så vi köpte en sån till Peppzon)
J.E.R. Personalized-stigbyglar
Kingsland schabrak
marinblått John withaker schabrak(från globen)
Rambo stalltäcke med hals(de e såå snyggt och Peppzon älskar sin fiiina pyamas ;) )
rosa John withaker skjorta(från globen)
rosa Pikeur skjorta(från globen)
2st vita Kingsland tröjjor(från globen)
Kingsland boxgardin(från globen)
Dyón träns(julklapp)
Dyón tyglar(både snygga och sköna!)
Swarovski pannband(julklapp)
Rambo skritt täcke (från globen)
Kingsland huvtröjja
Rosa pikeur huvtröjja
brun HV Polo tröjja
Kingsland fleecetröjja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0