URF

Va ju i ume å tävla i helgen. Red bara en LB varje dag för han knappt hunnit hoppa nå innan.
Men de gick jättebra för att vara första tävlingen på 9månader!
På lördag vann vi och på söndag kom vi trea :D hihi Peppzon e bäst♥

Men nånting jag måste göra är ätt träna konditionen..asså på mej själv! För efter typ halva banan håller jag på dö känns de som, å sen när jag har ridit klart är jag helt slut och kan typ int andas :p Så imorgon blir de ut å springa! Man har ju som inte villat göra de nå för de har ju varit så jävla kallt, men nu går de ju bra :) 

Laddar upp bilder från tävlingen nån annan dag, orkar inte göra de nu, å dessutom sitter jag på fel dator.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ojdå bladet då kan vi dra siknäs rundan tsm! kmr i veckan säg t malin att fixa alla filmer :o

2011-02-27 @ 22:33:14
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: tilda

Vilken superfin blogg du har! Följer dig via bloglovin & skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

2011-03-01 @ 19:55:09
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0