Onsdag

Jag orkar aldrig skriva nålängre som ni märker :)
Jag ska försöka börja skriva igen, men de lär vell typ hålla idag.. jaja
Idag iaf gick jag till stallet efter skolan och red. Jag plockade fram några trav ommar oxå såhär:



Jag gjorde lite olika, först så bara travade jag över dom någa gånger. och sen så mellan bommarna fattade jag galopp och gick ett varv på stora mittvolten och sen bröt av till trav och gick över dom andra bommarna, och så trava kortsidan galoppera långsidan och bryta av till trav igen och sen göra om allt. Han va jättefin, jag gjorde de i söndags oxå, och de e bra lydnads träning för att få han å lyssna på halvhalter/avbrott/galoppfattningar osv. 
Imorgon ska han nog vila. Men på fredag ska jag rida, och sen på lördag ska vi va me på klubbtävling, bara lc :)
Haha goode taggad han kmr vara för de va så länge sen han tävlade, om man kan räkna klubbis som en riktig tävling, fast de kan man nog ;)


Kommentarer
Postat av: tilda

fina bilder!

2011-03-01 @ 20:22:39
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0