Lördag

Red Peppzon i ridhuset idag! Tränade lite inför dressyrtävlingen i maj som vi mest troligt ska va me på. Den är hemma så då tänkte vi prova bara för att ;)
Det är tur att det är långt kvar, då vi måste träna mkt mer! Vi måste träna på vända rätt upp, snett igenom osv, för han blir vinglig då. Å sen är de lite halter å sånt som vi måste finslipa på :) Rider ju inte direkt "dresyr-programs" dressyr när jag rider hemma, å de märks :P Han går ju bra när jag rider, men gör typ aldrig snett igenom å sånt när jag rider, så inte så konstigt då ;) 
Men de vi måste träna mest på är att sitta ner i traven!! haha, jag bara stuttsar när jag tänker på hur jag rider, å när jag tänker på hur jag sitter häver jag upp handen å rider typ inte ens :P
Å sen måste man ha så långa läder så jag tapppar stigbyglarna hela tiden!!

Hahah jaja vi får vell träna vidare så får vi se hur de går! ;)



Va ute och sprang efter stallet oxå, å jag sprang 5km utan att stanna!! Det märks att jag har fått mkt bättre kondis sen jag började springa.

Kommentarer
Postat av: kristina :)

är du inte lite i längsta laget på honom ? :D

2011-04-02 @ 22:11:12
Postat av: Madeleien H

svar till kristina: jag är ju inte liten på han direkt, men så länge jag inte växer nå mer är de ju inga problem :)

2011-04-03 @ 10:10:11
URL: http://mmadeleinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0