Uteritt idag igen! :)

Fick rida ut idag oxå för de regnar hela tiden så är blött i gräset. 
Han stanna å tjura en gång så stog å höll på där ett tag men sen gick de bra!Han var ganska spänd när jag red bortåt, men sen när jag vände och red hemmåt slappnade han av och jobbade lite..Men han blev jättepigg oxå så han blev glad när jag lät han springa lite i galoppen på ett ställe!
Släppte ut han i hagen igen när jag kom hem, å sen när jag skulle ta in dom för natten va benet jättebra även fast jag hade ridit ganska hårt! :) 

Blir nog att hoppa lite i helgen oxå, ungefär som förra helgen bara. Vi har stalljour plus att de e dressyr tävling på rbrk på lördag, så kmr va där typ hela helgen så kanske tar me han å hoppar där isf.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0