Skabb?

Har haft stalljour idag, så vi tog in Peppzon till klubben å så red jag me Agnes.
Han va jättefin redan från början, blev dock lite väl pigg i galoppen ;) Han gjorde nån bakutspark oxå!

Å han släpper jättemkt päls nu! Är vell så att han ska kunna lägga vinterpälsen sen. 
Men iaf så stog jag me ryktstenen i jättelänge innan jag skulle rida, de blev värsta högarna på golvet me hår! Å de ser ut som att han har skabb. Inte så kul.. Men jag ska försöka borsta bort all lös päls så jag kan raka han sen :) För kan ju inte raka medans han släpper. 



Btw så använde Peppzon sitt Exlusive Horse Wear tävke å sitt KL schabrak idag första gången! Jag har haft dom ganska länge men aldrig använt dom (;

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin ponny :) Tävlar du något med den?

2010-11-23 @ 09:19:09
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0