Nån frågegrej :)

Snodde av showjumper.blogg.se :)

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Vet inte, tror de va en av ellen och fannys hästar, men kmr inte ihåg va den hette 
Hur gammal var du när du red för första gången: vet inte, lien iaf
Hur många älsklingshästar har du haft: ehm vet inte, 3 tror jag? amanda, felicia, peppen

~ Utrustning ~
Hur många:
ridbyxor har du: inte så många som jag kan ha och använder 
hjälmar har du: 2som jag använder,  
spön har du:  2dressyrspön, 2"vanliga" å 2hoppspön, som jag använder, har massa andra oxå
ridvästar har du: vanliga lr säkerhetsvästar??
ridskor har du: 2 par
ridstövlar har du: 2 par.
grimmor har du: ingen aning! maaaassa iaf
täcken har du? massa
Vilken färg var dina första ridbyxor: svarta tror jag
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: marinblå dom som jag använder mest 

~ Vad har du gjort inom ridningen ~
Hoppat [ja]
Ridit dressyr [ja]
Skänkelvikning/sidvärts [ja]
Galopperat [ja]
Piaff [nä]
Passage [nä]
Tölt [nä]
Hoppat utomhus [ja]
Badat med häst [ja]
Ridit på egen hand [ja]
Testat voltige [på ridlektion ja, men inte "riktig"]
Suttit på en häst som skenat [ja]
Tappat kontrollen över hästen helt [ja]
Ramlat av [ja]
Bakdelsvändning [ja]
Framdelsvänding [ja]
Ridit dressyrprogram [ja]
Tävlat i hoppning [ja]
Tävlat i dressyr [ja]
Tävlat i fälttävlan [nä]
Tävlat i någon annan kategori [gymkhana på julshowen i stallet om de räknas? ;) annars vet jag inte :p]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0