Resultat URF



Alla felen var rivningar. Men han var j*vligt pigg! Så kunde typ inte hålla in han nästan. Så i första klassen gick de typ 390km/h runt hela grundomgången. Å sen fick jag 2rivningar för att an kom för nära när han bara rusade :p Men hade snabbast tid i grunden(haha) å näst snabbast tid i omhopp av c och d. Men hade ju då 8fel..
Sen fick jag på söndagen 4fel i grunden i båda klasserna. Å i lc va han lika pigg igen! Men han sprang inte 390km/h runt hela banan då iaf. Men fick iaf ett nerslag för att han kom förnära. Men de gick tp  inte att ta några förhållningar alls när han va sådär pigg. Och om jag fick igenom en förhållning så sprang hal lika fort direkt efter. Men sen gick vi å köpte ett phelam i hästaffären som är på hippo. Så jag red me de i lb:n. Då gick de då bättre, men han va fortfarande skitpigg å gick knappt å hålla. Fick 4fel där oxå, en rivning för att han kom förnära..
Men han va verkligen på tårna i lb:n. För först när jag red runt lite på banan innan jag skulle starta blev han tp rädd för allt. Å sen blev han rädd för flaggen oxå :p Å sen när jag kom ut från banan a han tp oxå rädd för allt. Men när jag skrittade av han ute sen lugnade han ner sej =)

Nästa tävling ska jag iaf inte ha sporrar! Hade inte de i boden, men hade de i helgen. Men ska inte ha de nåmer :p haha, min lilla bus-peppe!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0