Kort inlägg

Orkar inte skriva så lngt inlägg nu. Å har inte heler hunni eller haft lust att göra de på tyo 2 dagar. Men iaf så hoppade jag ju på fredag. Sen red jag på söndag(om jag minns rätt?), måndag å tisdag. Idag vilade han då de var bokat i ridhuset från kl 3-5. Å de va ända fram till lektionerna började(egentligen får man inte ens boka då :o de måste vara ledigt i ridhuset minst 1h innan ridlektionerna börjar). Men gick ner till stallet å fixade åt hästarna direkt efter skolan. Imr ska jag iaf rida.
Btw så är de robban-träning på lördag :) Ska bli skitkul för har aldrig hoppat Peppe för han. Å sen på eftermiddagen/kvällen kmr Agnes hit till siknäs å sover! Trevlans :):) It nå me hästar å göra, men skitsamma :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0