Frågor

Oj, märkte nu att jag har fått två frågr för ganska lönge sen som jag inte har sett :s
Men svarar på dom nu isf! :D

Första var om de är en GPA-hjälm jag har när jag rider skäcken(Amanda).
Å ja de är en GPA-hjälm :) En GPA Jimpi.

Andra frågan var om min rosa lädergrimma, å om de är läder. Å vars jag köpte den.
Ja de är ju läder ;) Jag köpte den sommaren 2007 nere i vimmerby. Vi var på semester å skulle oxå provrida ponnyer åt min syster. Å då va vi på en tävling där en av ponnyerna vi kollade på tävlade, så de va på tävlingen jag köpte den =) Lilla gubben-cup vare ;D
Men är inte så bra kvalité, de rosa har farit bort lite på ett ställe. Å den va stenhård från början! Nu efter drygt 2års smörjning på den har den blivit ganska mjuk, lr mindre hård :p För ingen av mina ponnysar har kunnat ha den förutom Peppzon, så de e först nu jag har börjat använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0