Frågor och svar

Har fått två frågor som jag tänkte svara på =)

Fråga:
säljer du panband?

Svar: 
Ja, de gör jag. 250kr för ett pannband. Plus frakt om de behövs :)



Några pannband jag gjort.

Fråga:
har du inte kvar Amanda? :)
Har ni fått ta bort henne pga skadan hon hadde lr?

Svar:
Nej, henne har vi kvar =) Men man kan inte rida henne pga en skada i benet. Men hon har bara ont när man rider på böjt spår. Inte när hon springer i hagen eller så. Men tog inte upp hon när jag svarade på frågan om mina ponnysar, för jag tänkte efter som att jag inte rider henne eller nå.
Men ni kan få en kort presentation av henne ändå :)

Namn: Amanda
Född: 1995
Ras: shettis/welsh
sto
111,0cm i mnkh
brun skäck
okänd härstammning
Äg: Madeleine Henriksson

Amanda köpte vi i mars 20003. Tillsammans har vi tävlat upp till LB. Dock inte med så bra resultat då hon inte når i kombinationerna och därför vägrar då. Men i LD och LC är hon nästan oslagbar! Höjden är inget problem å hon är snabb och vändbar. Vi har bla kommit trea i kurienspelen -07 och -08, och  trea i DM -08(som gick på LC+5 med höjning i omhoppningen, altså LB höjd) Amanda finns oxå med å bild i headern (skäcken då ;) )




Kommentarer
Postat av: Anonym

dom bilderna där du rider skäcken, har du en gpa på dig då?

2010-01-08 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0