Dagens ridning

Red Peppzon ett tag i ridhuset idag. Inte så länge, ca en halvtimme bara. Men han fick röra sej lite iaf, för alla hästarna i stallet var inne då de var -35grader!
Tog bara en galopp, tränade lite galoppombyten osv(red alltså i båda galopperna även fast jag bara tog en galopp :p). Jag fick ett perfekt galoppombyte, utan korsgalopp som han annars lätt får, så då nöjde jag mej i galoppen å bröt at till trav. 
De gjorde inte så mkt att jag bara red så kort idag, för han gick svinbra! De märks att vi har lärt känna varann bättre nu, för han går mycke bättre när jag rider. Å han går i en mer stadig form än tidigare(inte för att de bara är formen som räknas, men allt gåt mkt bättre nu!)  

Kommentarer
Postat av: ida

varför bloggar inte din syrra nå mer?

2010-01-08 @ 22:28:44
Postat av: Juliaa

jag undrar också samma sak,varför bloggar inte malin nå mera?

2010-01-08 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0