Tävling i BRK

Var ju å tävlade i boden idag. Å de gick super! :D
Ponnyn va bäst!

Lc 0/0 Men väntate svinlänge innan jag startade omhoppningen, så då han tiden börja gå, å jag hörde inte när han sa de. Så då fick jag svinlång tid. Men sattsade inte nå nästan när de va våran första tävling tsm. Asså jag red ju snävare å så, men red inte för vinst.

Lb 0/0 Han kändes först lite lojj på framridningen. Men när jag börja hoppa taggade han till igen ;) Busponnyn min!
Sen på banan gick de skitbra! Kom 3a av 2plac.

Men är svin nöjd me dagen. För de va ju våran första tävling tsm så hade ju inte direkt räknat med att bli plac heller ;) Men nästa tävling då jävlar! Haha, skojja :)

Dagens shopping blev ett brunt träns med rosa stenar på som jag tänkt köpa svinlänge. Men nu äntligen köpte jag de.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Jo vi oxå :)

2010-02-20 @ 19:23:55
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: tildaa

ni var jättejättejätteduktiga! :) <3

2010-02-20 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0