Min utrustning

Här kommer bilder på lite av min utrustning =)
Skriver pris på de jag vet.



Tretorn advance 3999kr. Dock billigare nu.



Sprenger Bow Balance stigbyglar. 2500kr, billigare nu tror jag.



Halskrage, marinblått RBRK-täcke, brunt jacson schabrak.



Rosa stalltäcke, rosa/brunt flecetäcke, grå/svart flecetäcke (vinsttäcke).
 


Brunt jacson schabrak, rosa mias rs schabrak, gult eskadron schabrak, rosa hööks schabrak, marinblått RBRK schabrak, rosa jacson schabrak.



Halskrage & ridskor.



Massa saker i skåpet :p



Rosa dressyrspö.



"Vit-sprej"



Skimmel schampo (köpte till Flizan)

 

Sadeltvål.



Läder balsam
 


Gummisnoddar, vita å svarta ;)

 

Pannband.

 

Back on Track-stallbandage. ca 700kr.


Ridhanskar
 
 
Täcken osv..
  


Skåpet.

 

Skåpet.



Träns osv..

 

Rosa eskadron benlindor (4st). ca 400kr tror jag.



Blått täcke, 99kr på granngården! :p Brun/vit tävke, vinsttäcke från NM -08.



Sporrar.



Roeck hanskar. 400kr.



Rosa/svarta ridhanskar. Vet inte märket men 400kr.



Vita elastiska benlindor från granngården. ca 100kr tror jag de va.



Grå/rosa pannband som jag har gjort sj ;)

 

GG




GG pannband.



Pannband.



Pikeur scarlett ridkavaj. 2700kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0