Hiss & Diss!

Hissar
* Min ridväst har kommit!

En racsafe. Blev en svart, hade först tänkt köpa en blå som matchar till ridkavajen. Men ska ju sälja den så då blev de en svart :)

* Roeckl ridhanskar!

Snygga och framförallt sköna!

Finns i olika modeller, bla me blingbling.

* Sprenger Bow Balance

Hur sköna som hellst att rida me!

* Prestige T-tec




Dissar
*
Att mina nya Tretornstövlar inte har kommit än! Dom gick ju sönder så då lämnade vi in dom för å byta(bytte även till en strl mindre). Å nu har de gått 3veckor å dom har inte kommit!!

*Jag kan fan inte rida utan ridstövlar! Man får inge stöd. Fötterna flyger bak över hindrena, å far omkring när jag rider vanligt. Har hunnit falla av 2 gånger (en gång med gipset :p)bara dom här tre veckorna jag har varit utan ridstövlarna.

* När man har vant sej vid att rida med sprenger bow balance stigbyglarna kan man inte rida me några andra!  

* Jag kan inte rida me ridhanskar nu när jag har gips. Så tyglarna glider ur händerna hela tiden :s

Kommentarer
Postat av: Elin

sprenger stigbyglarna är bäst:D

2010-02-14 @ 12:00:03
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0