Ingen tävling blev de..

Det blev ingen klubbtävling för mej och Peppzon. För några dagar innan tävlingen blev han tjock i ett bakben å de har inte gått över än. Han är inte varm eller halt utan bara tjock. De har blivit bättre men de e fortfarande tjockt, så han lär ju vila än några dagar tills de har gått över.


Jag skrev ju tidigare att jag skulle lägga upp bilder på de jag har fått i julklapp, men jag har bilderna på min dator å jag orkar inte starta den nu.
Dehär fick jag iaf(skriver vanliga sakerna oxå)
*Dyón träns(de som jag skulle köpa i globen men som i inte fick tag på)
*Swarowskipannband
*system kamera, nikon D3100(+ lins och minneskort)
*4 Paris Hilton parfymer
*1 Beonce parfyn
*1 Naomi Campbell parfym
*2150kr
*Presentkort på JC på 1250kr
*Presentkort på hm, men de stog inte på hur mkt
*Ny ridväst(vi sålde ju min svarta för skle köpa en blå ist, så fick den)
*en tröjja
*smink
Och sen fick jag massa småsaker! :) Är jättenöjd över mina julklappar!





Peppzon har julglitter på boxen! :)



Fin bild tkr jag, men de ser ut som att han har jättestort huvud! ;)



Med nya tränset och Pannbandet.




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0