De var längesen...

Haha länge sen jag skrev sisst! :)
Men de har iaf vari en bra jul jag har fått massa saker som jag önskade mej! Är jättenöjd me paketen :)
Kan lägga upp bilder sen på de jag har fått, som jag foter me min nyyyya kamera som jag har fått! :D

Idag ska jag rida Peppzon, pappa eller Malin ska nog fota, så lägger upp dom bilderna oxå isf.
Och imrn är de klubbtävling på RBRK, jag å Peppzon ska hoppa lc! haha, men jag mst hoppa de för han har ju inte hoppat så mkt än sen vi har satt igång han å vill ju inte riskera att skadan ska gå upp :)
Ska bli kul, första tävlingen på över ett halvår! 

Vad har ni fått i julklapp då, å är ni nöjd? :) De är då jag :D

Kommentarer
Postat av: wilma

hej hardu några bilder på mej & pralin från klubbisen ? :D

2010-12-27 @ 12:38:17
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0