Dagens ridpass

ojojoj läänge sen jag skrev en "dagens ridpass" ;)

Men iaf så här kmr de en. Jag red ut som vanligt idag. Skrittade å travade då vi inte har börjat galoppera än. Han gick bra :) Finns inte så mkt mer å säga då jag inte har börjat göra så mkt me han än förutom att rida rakt fram efter vägen :P
Men tränade lite igångsättningar och avbrott, å skänkelvikning över vägen i skritt å har även börjat lite i traven. Gjorde lite korta, men kan inte länga han så mkt då de typ inte e bra för senan nu, men kan ju börja försiktigt me å länga han :)
Ska mest troligt börja galoppera nästa helg =)

Säg till om de e nå ni vill att jag ska skriva om för jag har så dålig fantasi så kmr inte på nå :P För hade faktiskt tänkt försöka blogga oftare nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0