Kiruna till helgen!

Nu har mamma ringt till dom på krk å de finns platts kvar på uppstallningen så då åker vi dit i helgen å tävlar :)
Tävlingen börjar på fredag, så då hoppar jag LB LA(om de inte är för löst underlag, då hoppar jag bara LA). Å sen på lördag hoppar jag bara LB, för de fanns inte LA då.
Ganska chill att den börjar redan på fredag å slutar lördag. För de värsta som finns är nästan att komma hem sent på en söndagkväll efter en lång jobbig tävlingshelg å bara hinna duscha å sen sova. Å så skola nästa dag! :o
Men nu slutar den ju somsagt på lördag.

Var bara tvungen skriva att jag bara går skola imr denhär veckan! För på torsdag har vi nå operation dagsverke, så då är vi inte i skolan å på fredag är jag ju i kiruna. Fett najjs :D 



Buspeppz idag då jag skulle longera han! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0